banyoda bile ekosistem oluşuyorsa...

ben bunu sorgularım arkadaş. önce dünyanın en pis banyosu akla getirilmeli, öyle pis ki içinde canlılık oluşuyor. sonra oha lan canlılık böyle bir şey mi diye de düşünüyor insan. yeterince steril olsa canlılık olmayacaktı. dünya da öyle sanki. çamurdan, amino asit çorbasından, bir atım sudan, türlü çeşitli iğrençlikler işte ya neyse çok karıştırmayayım şimdi.

işin ikinci garipliği av ve avcının pat diye ortaya çıkması. şimdi örümcek kardeşler başka yerden geliyordur illa ki ama sinek kardeşlerin varlığı ile bağlantılılar. sinekler pislikten çıkıyorsa işte her şey yine pisliğe bağlı oluyor.

örümcekleri ellemiyorum genelde, sinekler bildiğin azalıyor. pis banyomda bilimsel deney ve gözlem yapıyorum ulan daha ne yapayım bu dünya için bilmiyorum. temizlemeye mecalim yok ama bunda da bir hayır varmış bak.

pislikten geldik, pisliğe döneceğiz diyerek de bitirmek istedim bu pis bahsi. kırılan burun direkleri, vıcık vıcık olan temiz dimağlar için hassaten özür dilerim. xd.

Kategoriler: Paylaş

Yorum bırah: