sabah sabah sela olayı

bana mı öldün arkadaş, bu nasıl hınçtır, kindir? şimdi genel gürültü kirliliği otu boku karıştaracağım dindar kardeşlerim üzülecek ama olacak iş değil lan. ezanını geçtim bir de selası var. yani tamam öldün iyi güzel de sabah niye okutuyorsun. düzgün vakitte okutsana daha sekizde kim niye uyansın?

hani ben hayat boyu sekizde uyandım, siz de uyanın ibneler der gibi bir sela olayı bu. vasiyet ediyor: karga bokunu yemeden selamı okutun, ahanda bu da notum.

dindar dayıların fena kindar olduklarını da düşünüyorum. belli yaştan sonra kafaya da vuruyordur artık. ciddi bir çoğunluğu zaten ağır asabi abiler. yolda görünce kafa göz dalacak herhalde bu tipe diyor insan. allaha havale ede ede geçiyorlar.

bahsi gelmişkene bu dinin gündüz yaşayanlara gelmiş olması konusunu da dimağlara sunmak isterim. belki adam gündüz rahat edemiyor ne olacak lan? vampirler falan hele? dinsiz kitapsız mı kalacak? nasıl ibadet edecek?

bunlara da bilahare değiniriz artık, aç aç din kitap yenmiyor.

Kategoriler: Paylaş

Yorum bırah: