açlık

lan olum ne tok adamlarsınız, bu başlık nasıl boş olabilir bunca zaman? aslında açlık ve ağız yolu ile gıda alımı gibi bir şey diyecektim de baktım açlık boş artık böyle oldu.

şimdik vücut bütünlüğü var, kocaman kütlesin ama bir de ağzın var. hani başka yan aktiviteleri haricinde tamamen dış dünyayı tüketmek için uydurulmuş bir aygıt. yiyorsun, içiyorsun, tüketiyorsun ve nihayetinde hayatta kalıyorsun.

çeşitli bakışlar atabiliriz burada mesela, lan senden gayrilerden ayrıysan ne diye tutup onları içine katıyorsun. hani sınır nerde başlıyor nerde bitiyor? yediğini sen yapıyorsan mesela, henüz yemediklerine de aynı gözle bakamaz mısın?

neyse nerden bu saçma konulara geldiydik? pide yiyordum üzerinize afiyet, bir baktım saç. kendi saçım falan olsa tanırım yani bildiğim usta saçı hehe. ağzımda lokma bunları düşündüm. bir lokmayı heba edemeyecek kadar açtım bir kere. o lokmayı tükürsem kalanı nasıl yiyeceğim? en azından ya o lokmayı yutacağım ya da bu pide artık bitmiştir benim için. hafif bir kararsızlıktan sonra ustayla ayrım gayrim olmadığını düşünerek afiyetle yuttum.

tabii tutabildiğim kadarıyla ağzımdan saçı çıkardım. çiğneneler koptuysa yutuldu gitti. umarım iç paraziti falan yoktur ustacığımın da bir hastalık bulaşmaz kılından tüyünden.

ülen o kadar para kazanıyorsunuz, kıl tüy bari atmayın! allah insanı açlıkla terbiye etmesin, ciddi zor bir hadise.

Kategoriler: Paylaş

Yorum bırah: