mecraların karakterleri etkilemesi olayı

uzun zamandır uzaklardan, uzak mecralara bakmaktayım. şimdi isimlerini verip onları bu mecrada aşırı popülerleştirip, bunu bedavaya getirtmek istemem ama bir kafama takıldı, bir dert oldu ki sorma...

lan bir yerden sonra sanki her mecra bir kaç kişiden oluşuyor gibi bir hissiyat oluyor. okudukların üç aşağı aynı şeyler, benzer tepkiler, kategorize etmek mümkün. bu belki mekanın etkisiyle oluyor, belki insanların toplaşması ile ilgili ama bence sıkıntılı bir durum var.

ben kendimi ötesinde bir yerde ifade etmek istiyorum dediğin vakit, mecra yok resmen. sen kimsin ki ifade edeceksin? mekanlar böyle, uyarsa takılırsın, uymazsa keyfin bilir modunda ilerliyorlar. bir taraftan onlara da hak veriyorum. bir sürü yatırım, bir sürü tanıtım, şu bu var ama diğer taraftan bu kadar sosyal kanalın olduğu bir çağda resmen tek tip insan ortaya çıkmaya başladı. en azından ben özgününü göremedim diyeyim.

belki biraz önyargılı yaklaşıp, bir lafı okuduğum siteye göre değerlendiriyor olabilirim ama diğer taraftan aynı konu, farklı mecralarda nasıl ele alınıyor karşılaştırdığın vakit, yaptığım bu inanılmaz tespite hak veriyorum.

belki butik bir ortam eksikliği çekmekle ilgili olabilir. fazla sayıda insanın katılımı, tepkileri benzer bir formata sokuyor olabilir. tabii butik mecralar artık kalmadı. kimse parasını çöpe atmıyor. tıklanmadığın vakit ölüp gidiyorsun. çağımız böyle hoçam.

Kategoriler: Paylaş

Yorum bırah: