beni sabahın sekizinde uyandıran oç'ları ve anası

bir saattir yatakta dönüp duruyorum! ben senin sülaleni sikiim. öncelikle tabii seni doğuranı, doğurtanı. çocuğun oldu diyeni, dedirteni. basanı geçeni, yüzüne bakanı, bir lokma ekmek, bir damla su vereni...

ülen senin beni uyandırmaya ne hakkın var? apartmanın kapısında kaldınsa, öl geber orada kö rolasıca! benim uykumdan değerli misin? va roluş eşiğini sittiğimin ş.b.oc..u! senin var ya ben ta amına koyayım! amına!

adamı delirtiyorlar, sonra katil oldun diyorlar. uyku sersemliği ile seni olası kargocum(iyelik ekine dikkat) sandım. yoksa açar mıydım hiç? o kapıyı götüne sokar da açmazdım. and olsun açmazdım!

kapı açıldı da içeri girdin diye sevindin mi? ayakları kırılasıca! allahından bulasıca! tez zamanda geberesice! bastığın zemini, yolunu yordamını, o zile elini uzattıran dimağını sikeyim senin. sen bu dünya için bir zül'sün zül!

sigirden geri de uyuyamadım, şunu şuraya yazayım bari dedim. beni hasta etmeyin ülen. o apartman ziline elektriği veririm. bombayı koyarım, canınızı yakarım. benim zilimi kimse çalamaz! kimse uykuma karışamaz. bakın uyarıyorum buradan!

Kategoriler: Paylaş

Yorum bırah: