credo quia lassus sum

oha ne ara üç ay olmuş bunu yazalı? ilerde özlü söz olsun bu, lütfen lan xd. aslında pek bilindik bir şey ama kimse itiraf etmiyor mu nedir? araştırıp da inanan kesim için diyorum, bir yerden sonra kendini bırakıyor. daha derinleştiremiyor ve inanıyor.

inanıyor çünkü yoruluyor.
inanıyor çünkü yorgun.

araştırmadan inanan tip zaten oh mis, koy götüne gitsin. hangisi daha samimi bilemedim ama önce bir itiraf alaydık iyidi.

zaten yeterince karmaşık bir şeyin alıcısı her daim oluyor. üstüne bunun uzmanları çıkıyor, böyle toplum katmanı gibi, sosyal kenetlenme gibi, oluyor da oluyor işte.

ama işte hakkaten temiz kalp ile sorgulayan adam işin bu noktaya geldiğini görmeli. tersinden bakarsan zaten apaçık bir bilgi olsaydı kimse bunun üzerine lagaluga yapmazdı. ahanda elma işte, yiyorum çünkü açım. ötesi var mı?

bir de kadercilik ve kontrol boyutu var. hayatta kontrol edemediğin değişkenler için dayanacağın bir yerler olacak. somut olarak bu kadar kaosu insan kaldıramıyor olabilir. tesadüfler ile mahvolan bir hayat, devamlı acı çekiyor. sürünüyor da sürünüyor. hani zaten inanıyordu ama artık inanıyor çünkü yerle yeksan olmuş. bitmiş tükenmiş. onu yaşatan ancak bu kadarı işte. inanıyor çünkü hayatta kalmak istiyor.

özü bu gibi geliyor bana, pek muhterem canlılığın canlı kalmak için yine hasbelkader milyarlarca bağlantı ile şekillenmiş beyni, yine o enerjiyi yakacak. bunda pek erdemli bir taraf göremiyorum. en azından şunu itiraf edeydik iyidi.

Kategoriler: Paylaş

Yorum bırah: