bir şey anlatıcam yatıcam

rüyasında uçanlar cemiyeti kuralım. r.u.c.
çok uzun yıllar uçup durduydum ben de... son zamanlarda nadiren oluyor. yaşlanmakla ilgilidir belki bilemiyorum. belki ruhun arayışı ile ilgili bir hadisedir kim bilir?

çeşit çeşit uçuşlar oluyordu. en ağırlıklı olanı inançlı uçmalar idi. misal uçurumun kenarında idim ve...
atlıyordum.
sonra bir bakmışsın düşmeyip uçuyordum böyle ama fena huzur veriyordu bir yandan diğer yandan uyanınca acayip yorgunluk yapıyordu. nasıl bir efor gerekiyorsa artık vücut için.

polisiye konulu uçuşlar da bol oluyordu. birileri kovalıyor, uçup kaçıyorsun ya da bir haller olmuş uçup gidip yardım ediyorsun. bir nevi süper kahraman modu gibi ama tabii kimsecikler bilmiyor.

kalabalıklar içersindeki yalnızlık muhabbetinin etkisiyle olan uçma da vardı sanki, insani sürüler içindeyken birden pat tavana yapışıyordum. en belirgini okulda amfilere giriş sırası falan olurdu. rüyama giren bu hadise (aslında kabus gibi ama) pat tavandan süzülüp sıra falan beklemeyerek pek mutlu ettirirdi beni.

hatırladığım bir başkası da kayboluşlu uçmalar idi. şu google earth zoomlamasına falan benziyor. böyle evrene yükseliyorsun, sonra zoom yapıyorsun yere iniyorsun ama bir türlü doğru yeri tutturamıyorsun. bulutlara doğru tekrar yükseliyorsun, şak kuş uçuşu koca dünyayı görüyorsun sonra ülen şurasıydı bizim ev hemen ineyim diyorsun ama denk gelmiyor. ruhum bedene dönemeden uyandırsalar öyle kalırdım belki de xd.

hmm çok uzun oldu bu tematik laflara alayım müsaadenizlen.

Kategoriler: Paylaş

Yorum bırah: