üçüncü kişi yavşaklığı

yıllar öncesi gözlemleyip de götü sağlama almama sebep bir insan davranış şeklidir. denek olarak bir insan evladı karşına alırsın ve konuşursun, sonra o insan evladıyla birlikte iken üçüncü bir insan evladının ortama katıldığı vakit değişimleri gözlemlersin. bu testten sapmadan geçen nadide insanlara pek rastlayamadım ama mutlaka oralarda bir yerde vardır.

sürü psikolojisini hadi bir yere kadar anlıyorum, metronomları dizip de hepsinin senkronize olma hesabı insanların tercihleri diğerlerinin tercihlerini etkiliyor, buna da lafım yok ama birader yani az biraz bağımsız düşün, az biraz özgün ol, az biraz yavşaklıktan çıkar kafanı...

şimdi bu kafada insanların hayatta başarılı olduklarını falan da kıskanmıyorum, yüce rabbim hesabını öte dünyada sorar xd. lakin uzaktan olsun, dolaylı olsun bir iki bir şeyler görmüş olayım, bir mide bulanması kaplıyor beni. ne gerek var yani biri yüzünden diğerine gülücük atsan nolur yani? neysen onu yansıt, nedir bu kadar yavşaklığın nedeni?

ha bir de zayıf halka misali ortamdaki zayıfın üzerine oynama var ki ülen kafa göz dalası geliyor insanın. senin toplam ederin ne yani? ham maddeni falan satın alıp yeni baştan yaratayım. gelmiş imalar falan yapıyor, müstehzi gülüşleri ile bir şeyler başardığını sanıyor. lan ismin cismin neydi? onu bile unuttum, al yok oldun işte.

bir de hakkaten kafa kesme moduna büründürüyorlar insanı, gözlerim dönüyormuş. belki bir miktar içimde neden adam öldürmüyoruz ki sorusunu sorduran şeytana danışmam lazım bunu, belki bazıları ölümü hak ediyordur? herkese yaşam hakkı falan da çok mudur diye düşünüyorum bazı bazı.

en başında yavşakların, içinden pislik akanların kökü kazınsa, dünyanın kuralı bu arkadaş mavalını okumamıza gerek kalmazdı belki. işin özünde üç temiz melek gibi insan yanyana gelse acaba yine böyle olabilir miydi?

kafamı kurcalayan bir diğer konuya geçiş var buradan. kafa yoksunluğu olarak samimiyetin açılıp saçıldığı bir ikinci kişiden sonra üçüncüsü gerekir mi? şimdi yavşaklık boyutuna ulaşan tipler acaba bunu kısayoldan mı yapmaya çalışıyorlar? ülen kim ne kadar samimi muhabbetine girmeyen adamın bunları düşünmesi olası mı? neyse çok uzattım.

Kategoriler: Paylaş

Yorum bırah: