eller eller...

kurban olam!

blog'una kurban olam, yol ver geçem üstelik. şimdi böyle bir yer oldu ama niye eller oldu? o konuda çok fazla düşünmemiştim. hala da düşünmüyorum. şu iki elli sanki bir yere dayanmış gibi olan minik fotoğraf için 72 piksel arayışına girmiştim. diğer ayarları ellemeyeyim bari, aynı boyut olsun derken karanlıkta iki eli dayanmış bir fotoğaf görünce nevrim döndü.

bu nedir lan dedim? bir miktar erotiklik var sanki bilemedim ama neyse, gerisi de çorap söküğü gibi geldi. elli bir arka plan da düşünmediydim ama bir sürü şekil denedikten sonra ellere en iyi eller oldu, hele hele öyle hafif dokundurmalı devamı şekilde görünmesine de pır pır ettim.

derken geriye köşedeki buyursunler eli kaldı, oranın ilk hali bant gibi bir şeydi. yine ona benzer açmalı kapamalı bir şeyler aradım ama sonra her tarafta eller var, eller olmalı dedim. iş kıyafeti, iş gömleği ve parmağında yüzüklerle adam buyur işte mal budur diyor, hoş geldiniz diyor ama...

çizgili butona basıldığı vakit, araçlar (widget) listesi çıkıyor ama bir nah işaretini de çok görmüyor. daha sanatsal bir nah işareti aradım ama bulamadım. png olarak bunu koymuşlar nete, ben de aldım koydum, hayırlı ve uğurlu olsun.

Kategoriler: Paylaş

Yorum bırah: