entry silmek

he madem yeri geldi tekrar mevzu hakkındaki kaanatimi açıklayayım. protesto için sildirme meselesinde allah büyük konuşturmasın ama hani entrylerimin durmasını istemediğim bir mekan, bana böyle haksızlık etmiş bir mekan haline gelmeli ki bir anlamı olabilsin. tabii bunun böyle olması için içindeki herkes için aynı şeyi düşünmem gerek. çekip gittiğinde bir kişi bile arkandan seni anlamaya çalışacak ise entry silinmesi bence caiz değildir.

böyle bakınca bir süre sonra belki yeni bir güruh gelecek seni çok iyi anlayacak xd. mesela kays entrylerinin niteliği konusunda bir buhrana düşse ve sildirseydi, şimdi yazdıklarından feyz alabilir miydik?

diğer taraftan kendi malın mülkün gibi, yazarken iyi de silerken kötü mü? eus ile bu bahis ile şurada kapıştıydık: (bkz: şu siktiğimin sözlüğünde milletin entrylerini silme silme silme)

başka mekanlarda da olan biten bir mesele. ekşi sildirmeleri yavaşlatmıştı. bir ara kazan kaldırmışlardı. hani böyle iyi ki sildirdin al siliyoruz diyen pek yok. ne hikmetse yazarken iyi, sildirmeye gelince düşman olunuyor.

özgürlükse bu da özgürlük işte, ha yine iyi ki sildirdin demiyorum. hatta hayırdır inşallah diyorum. olması bakınız uzun uzun yazıyorum. sonuçta yazılan edilenler bir yerden sonra hoş bir nostalji oluyor. ha sen geçmişinden memnun değilsen, arkada bıraktığın izlerden memnun değilsen o başka. zaten bundan memnun olmayacaksan neden yazıp çiziyoruz ki? neden suya yazıyoruz yani?

bir de entry sildirme ile ortama zarar verme meselesi var. gizliden gizliye böyle olabilir ama entry sildirmekten öte kökü önemli, adam zaten gidiyorsa entry sildirse ne olur sildirmese ne olur? yani geride bıraktıklarına kendisi değer vermiyorsa, biz geride kalanlar olarak ona bundan daha fazla değer veremeyiz ama değil mi? işte bu sebeplerle sildirmek isteyen olursa hüzünlenerek siliyorum. ha bir yerden sonra da hadi len ordan diyorum tabii ki, kusura bakmasınlar.

madem o kadar yazdım bari tematik laflara koyayım bunu, topluca dursun.

Kategoriler: Paylaş

Yorum bırah: