fokurdayan yemek zerreleri

der yarabbi...
yarabbi...

de ülen biz bunların canını yakıyorsak diye düşünmeden edemiyorum. şimdi bu yağ kızıyor, bir şeyler harekete geçiyor, yerinde duramıyor. sebebinin bilimsel açıklamaları olabilir ama acı denenin bilimsel açıklaması tam mı ki? onların canının yanmadığını nerden biliyoruz?

pişerken allah diyen yiyecekler duymuştum ben, belki aşka geliyorlar. belki ateş-i aşk ile yanıyorlar. ısının sıcağın imanı kuvvetlendirmesi ya da bu amaçla kullanılması da konuya pek uyuyor.

maddenin şeklinin şemalinin değişmesi ile ilgili olabilir. o noktaya gelene kadar bir sürü süreç geçirmiş, sonra tavada hoplamayı kendine yediremiyor olabilir. çeşitli ihtimalleri bol bol düşünmek gerek. bir yemek deyip geçmemek gerek.

tabii ikilemler var, açlık mı? yemeğin canını yakmak mı? bir yerden sonra hayatta kalmak ağır basacak, zaten ölmüş yemeğin canına kadar canlısının canını alıyoruz ama düşünmelerde sınır tanımak istemedim şimdi, allah affetsin ne diyeyim bilmiyorum.

Kategoriler: Paylaş

Yorum bırah: