hayat dilimlerindeki zaman yolculuğu

mal komşunun mal çocuğunun gürültüsünü dinlerkene daldım gittimdi. zamanlar üstü bir empati şeysi ettim. ben küçükken acaba kaç kişiyi rahatsız ettim? bir an o veledin gözünde diğerlerinin farkında olmamayı falan gördüm. öyle saçma sapan sinirle karışık bir hadiseydi.

aynı şey yolda top oynayan veletleri görünce de aklıma geliyor, daha atlatacakları badireler falan var ama mühim olan o anın içindeki başarılar. oynanılan oyunlara, rekabetlere falan dalıp gidiyorsun. o an geçmişi ve şimdiyi aynı zamanda yaşıyorsun ve bir de yandan dede geçerse al sana gelecek... düşünmeyin dedeler!

yarım tanrısal bir şey oluyor bak böyle, tanrı katında zamanlar birmiş ya, işte oralara yükselip geliyorum da fark edenim yok hehe. tabii tamamen boş zamanın, dertsiz kafanın feryatları bunlar, allah affetsin artık kom'pile...

Kategoriler: Paylaş

Yorum bırah: