insan nüfusunun azaltılması

şiddetlen katıldığım önerme. şimdi gençlerimizi intihara teşvik etmek gibi olmasın ama hayat dediğin de inceldiği yerden kopmalı zaten. hadi böyle azaltamadın, üremeyiver kardeşim. hepsi geleceğe yatırım, genleri devam ettirme ve yaşlanınca ne olacak halimiz kaygısı.

bir durun lan, bir durun. yeminle bunaldım. filmlerdeki kötü karakter olmama ramak kaldı. üşenmesem insanlığı seyreltecek bir şeyler yapacağım da insanlığım müsaade etmiyor xd.

çevresel koşulların üremesini dengelemediği pek sevgili canlılar virüsler ve insanlar. durdurulamıyorlar yayılıyorlar efendim. hani bu gelecekte insanların selameti için de değil, sanki tüm evren insan içinmiş gibi insanlığı kurtarmak bahanesiyle insan öldürme fikri de afedersin götüm gibi.

net olunması lazım, bir koca insanlık olarak iç muhasebesi gerekiyor, nereye gidiyoruz lan biz diye sormak lazım. benim anlamadığım dinler nasıl bunu görmezden gelmiş. sanki sınırsız kaynak var da yürü ya kulum demiş. yavaş yürü, bitirme, sonuna bir bak. hani herkes dini hayat yaşasa aza kanaat falan etse belki ortalık böyle olmayabilirdi ama ya sınırsız üremeye ne demeli? bu işin bir limiti var ama bu bariz bir sınır öngörülmemiş.

uzaya falan çıkıp bir de virüsü evrene yaymak gibi bir seçenek var. dünyaları yedik yetmedi uzayı yiyeceğiz. hani uzaydır candır, uzaylıdır canandır eyvallah ama insanı yakıştıramıyorum bu duruma, belki ilerde bir şekil alır da uzaya çıkınca adam olur bilemedim. temel hatalarından kurtulunca hala insan olur mu? onu da başka başlık altında inceleriz artık pek sevimli cemaati müslimin.

Kategoriler: Paylaş

Yorum bırah: