suya yazmayın

abilerim ablalarım su soğuk su, eskiden şu reklam vardı pek tatlıydı:

bakınız nostalji, bakınız yazılanlar boşa gitmiyor. ha yazılanlar boş, ona katılıyorum ama boş olması yazılmasından dolayı değil.

boş olan bir şeye insanlar yeterince önem verirse doluymuş gibi oluyor. ben sözlük alemlerinde bunun rol yapma oyunlarını oynuyoruz sanıyordum ama ciddi ciddi tartışıldığı vakit noluyoruz lan oluyorum.

yani şöyle düşünelim, burada ciddi bir iş yaptığını düşünmeyip, olan biteni ciddi meseleler haline getirmeyecek kadar büyümedik mi ki hala?

işte böyle bakıp bu alemde "qalp" kıranın da manasını sorguluyorum. öyle bütün dünya bayram olsa havasında değilim (yoksa öyle miyim) de ülen bir sürü zorluk çekilen gerçek dünyanın içinde yoğrul gel, sonra yine aynı tepkileri yazı diline taşı, bana saçma geliyor.

böyle yer yurt kavgası, sahiplenmeler falanlar filanlar da hep aynı kapıya çıkıyor. paylaşılamayan ne olabilir ki? geriye bir tek egolar megolar kalıyor. onda da niyete bakmak lazım artık. sonuçta bir sürü sevimsiz olay oluyor. niyet olarak bir ortam ile yazılanların gölgesi altında serinleyebiliyor muyuz? ben buna bakarım.

sonuç olarak (özet geçiyorum) yazılanlar geride kalanlardır, kötü olabilir. bombok olabilir ama sırf geride kaldığı için değerlidir (ya da olacaktır). bugünün tatsızlık içeren lafları yarın bir miktar tatlanacaktır, yani umarım öyle olur. aslında en başında bunun bilincinde yazılsa en temizi olurdu da şimdi özgürlüğü dibine vuruken buna mı dikkat edilecek?

daha da özetleyeyim, şu ortamlarda yazılanlar çizilenlerden dolayı ciddi ciddi kırılma dökülme yaşanmasa keşke. en azından bunu sağlayacak kafalarda olsak ve üstüne ilerde bakıp abi ne kadar da malmışık diye güleceğimiz birikimler olsa da geçse gitse. şu yazdıklarımı da o kadar ciddi tonda okumayın lan. bak duydum işte, çok ciddiliydi o tonun...

Kategoriler: Paylaş

Yorum bırah: