tematiklaflar

şöyle bir alan açayım diyorum kendime. mümkünse böyle etiketlenmiş başlıklara denk gelirseniz aşağı kısımdaki "uplamadan" seçeneğini kullanıveriniz. hani o vakit görülmez edilmez ne cevap yazacağım diyorsanız bu durumda da mention sistemimizden yararlanarak tarafıma bildirim yollayıveriniz.

münakaşa ve münazaradan kaçış hissiyatım var. kimseyle uğraşasım da yok. arayan bulan, denk gelen, okumak isteyen okusun, isteyemen es geçsin. zaten sözlük dili ile pek uyumsuzluk göstermekteyiz. böyle dokunmayın koka'ya kendi haline yaşasıncılık yapalım. istirham ediyorum.

ek: bildirim falan demişim de tematiklaflar açtığım başlıkları zaten "rezerve" ettiğim için buna pek gerek olmadığını fark ettim. ekleyeyim dedim bir ek olarak. ha kaç bildirim aldın dersen o vakit, şu eki yazmışlığım üzerine derin düşüncelere dalaraktan bunu da bir tematiklafa döndürebilirim herhalde. neyse bu kadar döndürür isem kendime kaçar, rahat durayım.

Kategoriler: Paylaş

Yorum bırah: