ah şu kirişler kolonlar ne çok yük çekiyorlar

canları olsa da konuşsa işte, dağlar eziliyor mu? onlara da sormak lazım ama en azından insan mesul değil bundan, diğerleri öyle mi?

üst üste yığıyorsun, ezilir, canı yanar diye düşünmüyorsun. yığmalara devam ediyorsun, bir sonu bucağı yok, yığmalara devam. arada sarsılıyorlar, bırakıyorlar kendilerini ama ne bileyim eğer bir kiriş, kolon cehennemi varsa o da bina olmalı. bitmeyen işkencesi bu olmalı.

dalıp gidiyorum hallerine bazen, onlar için üzüldüğümü bilmiyorlar. belki bu satırlar hislerine tercüman olur, belki dönüp bir gün bana biz de seni unutmadık derler. kim bilir belki göçük altında bir gün bunun muhasebesini yaparım. az daha sabretseydin de bırakmasaydın kendini kolon kardeş derim, ezmeseydin beni derim.

sonra durup düşününce bunca sene iyi tuttun kendini diye düşünür müyüm? elim kolum sıkışmış geberirken bunları düşünemem herhalde, neyse allah göstermeye uzaktan bakınca şu insanoğlu medeniyeti ile ciddi sorunlar yaşıyorum. içinde yaşama halindeyken böyle sallantılar dimağımı boğuyor, başka şeyler düşünmeliyim.

Kategoriler: Paylaş

3 yorum:

  1. koka bey, herşey gün gelir yıkılır önemli olan altında kalmamak. bu arada şu sanal mecralarda geçirdiğim vakitler bana genelde pişmanlık olarak geri dönüyor ama sizi iyi ki tanımışım saygılar, sevgiler, iyi akşamlar.

    YanıtlaSil
  2. bir de ricam var yorum kısmını lütfen kapatma

    YanıtlaSil
  3. buraya yorum gelebileceğini pek düşünmediydim. pek kontrol etmiyordum, yorum gelince, mail geliyor mu ondan da emin değilim.

    sevgiler bizden, uzun süre olmuş abuzer bey ama ne diyeyim bilemedim artık. siz bizi affedin, koka ve kireç olarak ne ettiysek böyle oldu. selametle.

    YanıtlaSil